شاید بتوان گفت كه تاخير در تحويل پروژه كه ميتونه هزاران دليل مختلف داشته باشه،براي همه ماها،بارها پيش اومده و با غر و لند و ناراحتي و عصبانيت مشتري هامون همراه بوده??? و حتي ممكنه كار به جايي رسيده باشه كه مشتري عصباني ??? بخواد از ما شكايت هم بكنه ?? و …
اين چالش از دو تا بعد قابل بررسي هست:
يكي اينكه چه كارهايي كنيم كه كارمون به مشاجره و ناراحتي نكشه و
دوم اينكه در مواجهه با
همچين اتفاقي ،چگونه عمل كنيم ؟??
طبيعتا داشتن آگاهي و آشنايي با اين دو موضوع و روشهاي حل اون، لازمه كاري هر كدام از فعالين حوزه نرم افزار (طراح،گرافيست،برنامه نويس و …) بوده و مي بايست شناخت خودمون رو در اين زمينه بالا ببريم كه انشالله بزودي در خصوص اين چالش و راه حل هاي اون نيز صحبت خواهيم كرد.??
راستي آيا شما تاكنون در موقعيت اين چالش براي عدم تحويل به موقع قرار گرفته ايد؟؟
دليل تاخير كارتون چي بوده؟
مشكل عدم اعلام دقيق نيازها توسط مشتري بوده يا خودتون كم كاري كرديد؟
چه فاكتورهايي در زمان صحبت با مشتري عصباني در نظر گرفتيد ؟ …