مدیریت تیم – زمان بندی پروژه : چالش شماره دو

همانطور كه ميدونيد افراد داراي چندين نوع شخصيت از جمله كمال گرا،حامي،رومانتيك،از پيش برنده،قاطع،پرسشگر،ماجراجو،ناظر،سازشگر و … هستند.

زماني كه مشتري به ما مراجعه ميكنه و براي درخواست خود طلب زمان و هزينه ميكنه،عدم توجه به شخصيت مشتري ميتونه براي ما مشكلاتي رو ايجاد كنه.
طبيعتا زمان و هزينه اي كه به شخصيت كمال گرا ميديم با شخصيت حامي متفاوت هست .

بنابراين لازمه هر كدام از ما بتونيم در مرحله مذاكره، شناخت نسبي از شخصيت مشتري بدست بياريم و بعد اقدام به پاسخ كنيم.

همين قضيه در ارتباط با مديرمون هم ميتونه بسط پيدا كنه .

در نظر دارم در خصوص اين چالش نيز توضيحاتي رو باهاتون به اشتراك بزارم كه چطور نوع شخصيت مشتري رو بشناسيم و در مواجهه با هر نوع چگونه زمان و قيمت بديم ،بزودي با هم صحبت كنيم

شما در زمانبندي و تخمين قيمت پروژه،چقدر به نوع شخصيت افراد اهميت ميديد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.