
تحلیل هوش مصنوعی بازخورد و نظرات مشتریان با n8n
تقریبا همه کسبوکارها از مشتریها نظرسنجی، فرم بازخورد، کامنت شبکههای اجتماعی یا امتیازدهی میگیرند؛ اما در عمل، بخش زیادی از این دادهها فقط در یک

تقریبا همه کسبوکارها از مشتریها نظرسنجی، فرم بازخورد، کامنت شبکههای اجتماعی یا امتیازدهی میگیرند؛ اما در عمل، بخش زیادی از این دادهها فقط در یک

در خیلی از کسبوکارها، بخش بزرگی از اطلاعات مهم داخل PDF، فاکتور، قرارداد، فرم اسکنشده یا ایمیل گیر میکند؛ یعنی برای اینکه فقط چند فیلد

تقریباً همه فروشگاههای بزرگ آنلاین (مثل Amazon و…)، بخش قابل توجهی از فروش خودشان را مدیون پیشنهادهای هوشمند محصول هستند؛ همان بخشهایی مثل «کاربران دیگر

مشتریها عادت کردهاند هر ساعت از شبانهروز بتوانند سوال بپرسند؛ چه از طریق چت سایت، چه تلگرام و چه سایر پیامرسانها. اما داشتن یک تیم

اگر محتوای خوبی تولید میکنید اما فقط به یک زبان منتشرش میکنید، در واقع بخش بزرگی از مخاطبان بالقوه خود را از دست میدهید. ترجمه

تولید مداوم محتوای باکیفیت برای وبلاگ، شبکههای اجتماعی و خبرنامه کار آسانی نیست؛ مخصوصاً وقتی برای هر کانال بخواهید از صفر بنویسید. از طرف دیگر،